Behöver nya träningsskor

Ni vet ju om att man kan "designa" sin egen sko på Nikes hemsida. Det de glömt tala om för en är att det är ett heltidsjobb. En ganska simpel säljtekniksvariant som de på Nike valt att negligera är att när kunden får för många valmöjligheter riskerar man att förlora kunden så genom att begränsa valen ökar man chansen att kunden köper något. Jag har nu suttit och försökt klicka mig till en modell jag anser passande. Givet är att färgerna är sjukt viktiga också. Det blir hellre fult än snyggt tills man inser att ju färre kombinationer man har, destor snyggare sko. Typ iaf. Det här är en 1/5-del av alla kombos jag testat så ni hajjar mitt dilemma. fhluaosfhoeuhLDHLDHFDLHLFHLFHDSLOHL. Aja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0